Dureri ale articulațiilor la alergare. Sportul poate leza articulatiile. Cum le protejezi?


dureri ale articulațiilor la alergare unguent antiinflamator

Iată câteva sfaturi despre cum să-ți păstrezi sănătatea genunchilor atunci când alergi. Lucrează-ți forța musculară Antrenorii de sport spun mereu că alergatul nu te face puternic, dar trebuie să fii puternic ca să alergi.

E destul dureri ale articulațiilor la alergare adevărat, pentru că alergatul e un exercițiu repetitiv care implică un anumit grup de mușchi din partea inferioară a corpului și un număr limitat de mișcări, a zis Plack.

dureri ale articulațiilor la alergare durere ascuțită în tratamentul articulațiilor umărului

De exemplu, alergatul nu prea antrenează mușchii șoldului, cei care te ajută să te miști dintr-o parte în alta, a zis Hamilton. Din acest motiv, mulți alergători au acești mușchi subdezvoltați.

După alergarea durerii în articulațiile picioarelor. A ce alerga degetele picioarelor Poți alerga dacă ai dureri cronice de spate? Durerea pe partea mediană a genunchiului după alergare, menține-ți articulaţiile sănătoase Durere in genunchi si solduri dupa alergare, durere sub genunchi Durere De Șold După Alergarea Pe Banda De Alergare, 5 cele mai artroza tratează un osteopat probleme ale alergatorilor Pastrati calcaiele lipite de podea, cu picioarele orientate inainte. De acolo se misca corpul. Nu seta obiective nerealiste, insa provoaca-te.

Cercetările arată că mușchii subdezvoltați ai șoldului pot duce la o durere constantă în exteriorul genunchiului. După ce începi să alergi, fă de cel puțin câteva ori pe săptămână exerciții multi-planare, de rotire a corpului în față și în spate sau dintr-o parte în alta.

dureri ale articulațiilor la alergare preparate care conțin prețuri de condroitină

Nu-ți neglija defectele din naștere Dacă ai probleme cu sistemul osos, cum ar fi platfus sau discrepanțe de lungime între oasele picioarelor, cere sfatul unui profesionist. Fă asta și dacă ai avut dureri de genunchi sau alte probleme când ai mai făcut sport în trecut.

Un fiziolog sau kinetoterapeut te poate ajuta să rezolvi cauzele acestor probleme și să eviți alte daune ulterioare. Angajează-ți un antrenor Alergatul e o mișcare naturală, dar majoritatea oamenilor nu aleargă corect. De exemplu, alergatul cu salturi prea mari e o greșeală răspândită care stresează genunchii, a zis Plack.

Așa că, dacă vrei să alergi mai repede, nu trebuie să faci salturi mai mari.

dureri ale articulațiilor la alergare ceea ce nu poți bea cu dureri articulare

Fă-ți o programare cu un antrenor, fiziolog sau kinetoterapeut care să-ți evalueze stilul de alergat. Unele strategii de protejare a genunchilor sunt foarte simple.

dureri ale articulațiilor la alergare leac pentru dureri la genunchi și articulații

E posibil să nu fie nevoie decât să identifici și să corectezi dezechilibrele musculare, a zis ea.